Even voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
bruno
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: za 01 okt 2011, 09:38

Even voorstellen

Bericht door bruno »

Hallo,

ik ben Bruno, 34 jaar en woon in limburg(B). Ben heel veel bezig met allerlei soorten beesten, hoe gekker hoe liever.
Heb op het moment een border collie, een aquarium, 3 kinderen en een vrouw, een slang, dwerggekko's, krabben, pijlgifkikkers, atlasrupsen, mierenkolonies, een bijtschildpad, garnalen, eudicella smithi bertherandi, pachnoda marginata, pachnoda aemula en zo snel als de verbouwingen hier gedaan zijn hopelijk nog véél meer!!!
Hopelijk kan ik via deze weg weer meer leren over deze hobby.

Groeten, Bruno
timkuys
L1
Berichten: 39
Lid geworden op: za 21 mei 2011, 15:52

Bericht door timkuys »

Welkom, zo te horen heb je al aardig wat ervaringen ;) Je zult hier veel interessante dingen lezen.
Gebruikersavatar
romano
Dynastes satanas
Berichten: 449
Lid geworden op: di 15 dec 2009, 21:22

Bericht door romano »

hey bruno welkom

ik zie dat je kikkertjes heb kan je een foto op het forum van je terrarium zetten een vriend van mij die wilt ze ook en ik ben er erg benieuwd naar hoe jij je bakkie hebt ingericht.
0.0.4 dynastes satanas
0.0.2 dynastes hercules morishimai
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Bruno en hartelijk welkom op het forum ! Dat is een flinke verzameling dieren ! Het lijkt me al een hele dagtaak om alles te verzorgen !
jeroen
Dynastes neptunes
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 19:09

Bericht door jeroen »

welkom Bruno
reptimike
L2
Berichten: 62
Lid geworden op: do 17 jun 2010, 21:45

Bericht door reptimike »

welkom hier bruno
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
indiaantje
L2
Berichten: 93
Lid geworden op: za 30 jul 2011, 14:31

Bericht door indiaantje »

welkom Bruno
bruno
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: za 01 okt 2011, 09:38

Bericht door bruno »

hoi,

toch nog eens op t forum geraakt!!
@timkuys: heb inderdaad al heel wat evaring opgedaan vooral met reptielen ben er al mee bezig van mijn twaalf jaar.
wat niet wil zeggen dat ik ook al tegenslag heb gehad.
@romano: heb geprobeerd om een foto te maken van mijn terra maar er is iets mis met mijn toestel en krijg geen mooi plaatje! ga alsnog mijn best doen om een foto op het forum te krijgen.
@hansje pansje:dagtaak is veel gezegd maar er kruipt natuurlijk wel veel werk in als je alles goed wilt verzorgen,met de beesten die ik nu heb valt het goed mee,heb ooit 17 terrariums gehad met een totaal van 49 beesten dat was wel redelijk veel werk en vooral prachtige rekeningen! op een winternacht verwarming uitgevallen en enkel mijn slang,bijtschildpad,wateragaam en een paar cordylus leefden nog :cry:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Jeetje dat zijn de minder leuke dingen ja... Heb het al 2 x gehad doordat er juist zon op de bakken stond (kat heeft de lamellen open gesprongen) :cry:
Plaats reactie