Hallo!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Tommy
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 jan 2021, 01:10

Hallo!

Bericht door Tommy »

Hallo, mijn naam is Tommy, ik ben 32 jaar oud en woon in de omgeving van Den Bosch.
Ik heb 20 jaar geleden wandelende takken gehad en dat vond ik leuk. Na flink wat overleg met mijn vriendin mocht ik deze weer in huis nemen, super leuk. Maar youtube had na een filmpje over de wandelende tak een video welke ik dan vast ook wel leuk moest vinden: een video over kevers. Youtube heeft een keer gelijk gehad, klopt, ik ben erg onder de indruk van kevers en het houden daarvan. Ik heb daarom een aantal weken geleden larves van pachnodas besteld en deze zijn inmiddels verpopt. Ik zocht op google naar een insectenforum maar kwam uit op dit keverforum: leuk! Ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met beukenbladhummus en witrot hout, daar wil ik ook een vraag over stellen. Oja, ik heb ook 2 startende mierenkolonies! :)

Dit is wie ik ben en hoe ik hier kom in een notendop.
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Welkom hier! Ik heb ook wandelende takken en kevers (en miljoenpoten, en pluimstaartgerbils, en gekko's, en katten).
Live, Larf, Love
Tommy
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 jan 2021, 01:10

Bericht door Tommy »

Bedankt! Mijn vriendin wil graag een luipaardgekko, daar is ze zich over aan het inlezen. Ik heb, hoe kan ik haar vergeten, ook een lieve Britse korthaar genaamd Luna van inmiddels alweer bijna 15 :)
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Tommy,

Welkom op het forum.
Je bent niet de enige met een verzameling aan insecten. Zo langzamerhand denk ik dat ik de enige ben die zich beperkt tot kevers, hoewel wandelende takken ook leuk zijn.
Je kan hier enorm veel informatie vinden over substraat, dus zoek en je zal vinden. Kom je er dan nog niet uit, laat het dan maar weten.
Heel veel plezier hier.

Pim
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom! :)
🪲 Beetlegems 🪲
Plaats reactie