Vivarium in Rosmalen

Alles over Vivarium 2018, waar het forum weer zal staan met een mooie stand en wellicht een nog groter Insectenplein! Deze keer in Autotron Rosmalen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Vivarium in Rosmalen

Bericht door Pim »

Hallo allemaal,

Na wat spannende weken waarin we niet wisten of Vivarium door zou gaan dit jaar is het nu eindelijk bekend: 24 en 25 november op een nieuwe locatie, het Autotron in Rosmalen! Wij kijken er alweer naar uit om een mooie stand neer te zetten en veel bezoekers kennis te laten maken met kevers en natuurlijk veel van jullie weer te ontmoeten; altijd heel gaaf. Hopelijk hebben jullie er ook zin in. Houd ieder geval dat weekeinde vrij!
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Zozo, dat was even spannend! Gelukkig toch nog een leuk uitje in het vooruitzicht voor november.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

ewoud schreef: ma 05 feb 2018, 15:14 Zozo, dat was even spannend! Gelukkig toch nog een leuk uitje in het vooruitzicht voor november.
Een leuk uitje en een dag achter de stand natuurlijk! :D
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Staat genoteerd! :D
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Ja hee Pim..... Nu voel ik me onder druk gezet. Iets wat ik in dit geval niet zo erg vind trouwens ;). Gaat vast goedkomen.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

ewoud schreef: do 08 feb 2018, 20:37 Ja hee Pim..... Nu voel ik me onder druk gezet. Iets wat ik in dit geval niet zo erg vind trouwens ;). Gaat vast goedkomen.
Hoi Ewoud,
Die druk heb je jezelf opgelegd door afgelopen november te roepen "volgende keer ben ik er weer bij". :D
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Ik riep het al toen ik afgelopen jaar langskwam; het lijkt mij súperleuk om mee te helpen achter de stand! Ik weet misschien (nog) niet zo veel als jullie allemaal, maar er was zo'n leuke sfeer rond de kraam... Dus als ik kan en jullie tegen die tijd iemand kunnen gebruiken: let me know!
Live, Larf, Love
Guppie964
L1
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 31 mei 2017, 15:30

Bericht door Guppie964 »

Wil er ook graag naar toe maar is wel ver weg met openbaar vervoer.
Mocht iemand uit omg Zoetermeer willen gaan dan wil ik graag tegen betaling meerijden.😊
Plaats reactie