Ideeën voor de stand.

Alles over Vivarium 2018, waar het forum weer zal staan met een mooie stand en wellicht een nog groter Insectenplein! Deze keer in Autotron Rosmalen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Ideeën voor de stand.

Bericht door Pim »

Elk jaar proberen wij een mooie, aantrekkelijke stand neer te zetten voor de bezoekers van Vivarium en natuurlijk ook voor jullie. Elk jaar proberen wij ook om iets toe te voegen aan wat we vorig jaar getoond hebben. De meesten van jullie hebben de stand al meerdere malen bezocht en zullen vast ideeën hebben over wat een interessante aanvulling zou zijn op de stand van afgelopen jaar. Graag hoor ik jullie ideeën, zodat we op tijd zijn om te kijken wat we kunnen realiseren van jullie ideeën. Bij deze dus de uitnodiging om met ideeën te komen. Ik kijk uit naar veel reacties.

Groetjes.

Pim
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Ik moet echt even zeggen dat ik jullie stand al Súpergoed vond! Misschien nog ergens een fotoboek toevoegen met eigen kevers?
Maar jullie waren natuurlijk niet voor niets 'beste stand' afgelopen keer he! Ik vond vooral de terraria die er stonden gaaf, en natuurlijk dat er echte kevers en larven aanwezig waren.
Live, Larf, Love
Gebruikersavatar
Inge
L2
Berichten: 74
Lid geworden op: di 13 feb 2018, 14:24

Bericht door Inge »

Inderdaad super goede stand! Altijd prop en prop vol met mensen. Je kan natuurlijk niet alles meenemen. Zoals Mirkku zegt foto's maar dacht zelf aan grotere foto's aan de wand als het weer zo ontzettend druk wordt kan iedereen nog steeds de foto's zien.
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Ik heb zelf ondertussen inspiratie bij jullie (Pim en Ruby) gehaald en ben dus mooie grote glazen "bokalen" gaan halen.

Deze zullen de stand ook wat verfraaien + bovenop zal ik meer mooie afbeeldingen (groot formaat) voorzien om de stand te decoreren. :)

Mvg,
Tom
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dat is wel een goeie tip ja, meer fotos aan bijv de wand. Die gaan we zeker meenemen in het plan. We moeten even kijken of de standbouw van de stand dit jaar hetzelfde zal zijn als voorgaande edities en wat er mogelijk is.

@Tom Leuk dat we zo af en toe nog kunnen inspireren bij de echte die hard beetle geeks :D
Vivarium
L1
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 22:43

Bericht door Vivarium »

De standbouw op zich is zeker weer hetzelfde hoor! Alleen de vorm van de stand zal iets anders zijn wellicht.

Het enige dat als altijd zal zijn; jullie enthousiasme dat ieder jaar een geweldige stand oplevert.
Plaats reactie