Kevers nodig voor Coleoptera-forum stand

Alles over Vivarium 2018, waar het forum weer zal staan met een mooie stand en wellicht een nog groter Insectenplein! Deze keer in Autotron Rosmalen.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Ik zou gaan, maar ben helaas ziek :cry:
Veel plezier voor iedereen die wel gaat en hopelijk worden er nog wat foto's gedeeld na afloop.
🪲 Beetlegems 🪲
Suzanne
L2
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 16:48

Bericht door Suzanne »

lous77 schreef: di 20 nov 2018, 18:00
Suzanne schreef: di 20 nov 2018, 12:32 Als ik het zo lees zal het wederom weer een super stand zijn. Ik weet al waar ik me ga vermaken dit jaar.
Hopelijk mag ik weer wat nieuws mee nemen naar huis.

Tot zaterdag
Hee, ben jij toevallig de Suzanne die ik ken op instagram? (Mijn account is beetlegems) :)
Ja dat ben ik.. jammer dat ik dit nu pas lees. :D
https://www.facebook.com/hoelagirl
Suzanne
L2
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 16:48

Bericht door Suzanne »

Complimenten voor weer een mooie stand. Het insectenplein zag er weer top uit.
Oude bekende gezien en nieuwe gezichten bij namen van o.a hier op het forum.

En hele mooie larven mogen toevoegen aan de hobby.

2 Megasoma Elephas larven van..
Mooie larfjes van de Chlorocala africana africana en de Protaetia cuprea obscura van Bas

en de larven van de Hercules Bleuzeni van Mark en Tom.
https://www.facebook.com/hoelagirl
MatthijsB
L3
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 15:44

Bericht door MatthijsB »

Ik sluit me aan bij Suzanne. Leuk om elkaar weer te zien en elkaar te spreken over deze hobby.

Ik heb erg genoten van vandaag!
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Wij hebben een topdag gehad achter de stand. Supergezellig om alle bekenden weer eens te zien en enorm gaaf ook dat er zoveel belangstellenden de stand zijn gepasseerd. Helaas moesten we voor andere afspraken voortijdig vertrekken, maar volgend jaar hopen we weer van de partij te zijn, met een beetje geluk al tijdens de opbouw en tot de afbraak van de stand. De hoeveelheid werk die met name Pim en Ruby hebben verzet is weer enorm. Dank!
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Wat vond ik het super, superleuk om te mogen helpen bij de Stand! Ook veel mensen gesproken: Arthur, Ewoud, Pim, Bas, Ruby, Tom... En ik vergeet vast nog mensen.

Echt gaaf om zoveel mensen geïnteresseerd te zien zijn in onze hobby! En leuk dat mijn kevers op de foto zijn gezet door bezoekers :).
Ik heb mijn MTU vrouw nog voor een paar euro verkocht aan onze 'collega's' van de schorpioenen-stand, maar kwam toch met meer dieren thuis dan ik ging: een 20-tal hele jongen A. gigas miljoenpoten!

Bedankt voor de toffe dag allemaal!
Live, Larf, Love
Aukje van Dijk
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 22 okt 2018, 17:17

Bericht door Aukje van Dijk »

Het was geweldig! Echter was het parkeren ronduit k*t haha
Heb veel te veel gekocht, maar ben er erg blij mee :P En nu volgende week houten nog... o o.. lol
Heb gekocht:
20 larven M.torquata immaculicollis
10 imago's Chlorocales africana africana
20 larven S.guttata guttata
En een koppel P. muelleri
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Nou, we zijn net terug uit Rosmalen om daar de laatste onderdelen af te breken en onze spullen mee naar huis te nemen. We hebben genoten van het vele publiek dat bij het Insectenplein kwam kijken en informatie halen. Ook weer heel gaaf om jullie allemaal weer te zien en te merken dat jullie ook nog veel plezier beleven aan de hobby. Ruby en ik zijn nu vijf dagen bezig geweest en dat was de moeite waard! Heel veel dank aan de perfecte organisatie en de hulp die we van een aantal van jullie gekregen hebben. Hulp bij de stand, hulp bij het opbouwen, afbreken en niet te vergeten hulp bij het aanleveren van kevers voor de grote terraria. Zonder al die hulp hadden we nooit zo'n gaaf Insectenplein kunnen neerzetten. Uiteraard ook dank aan degenen die een tafel hadden en daarmee extra glans gegeven hebben aan het Insectenplein. Wellicht op naar volgend jaar!
Gebruikersavatar
LindaK
L1
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 12:15

Bericht door LindaK »

Was superleuk om de verschillende keversoorten te zien, en mensen te spreken met dezelfde hobby.
Helaas, geen dieren gekocht, wel plantjes en jelly ^^
Veel geleerd, en ontzettend gemotiveerd.
En heb ik via een facebookgroep iemand gevonden die africana oertzeni larven heeft en wel wil ruilen :D
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Het was weer een geweldige editie dit jaar ! Ik heb ervan genoten, zoveel mensen met passie voor beestjes :D Het was even aanpoten, we hebben er hard aan gewerkt maar ook weer geweldige hulp gehad van van de diverse forumleden en weer bekende en nieuwe gezichten van het forum mogen zien :-D

Op naar de volgende editie !
Plaats reactie