voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Marco de Haas
L1
Berichten: 43
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 22:58

voorstellen

Bericht door Marco de Haas »

Hallo,

Ik ben Marco, ben 15 jaar en woon in Ede. Tot nog toe heb ik geen kevers maar ben wel van plan om deze (zo snel mijn ouders toestemming geven ;) ) te gaan houden. Ik heb de afgelopen paar dagen het forum al flink doorgespit en er staat echt veel info op! :o

m.v.g.

Marco
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Marco,

Hartelijk welkom op het forum. Leuk dat je je aangemeld hebt en kevers wil gaan houden. Mocht je hulp nodig hebben om jouw ouders te overtuigen.... ;)

Inderdaad is er veel te vinden hier, dus heel veel plezier, zeker nu je toegang tot de rest van het forum hebt.

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha die Marco ! Welkom op het forum... Ha ha ben benieuwd hoe je je ouders zo ver gaat krijgen :mrgreen: Op welk soort heb je je oog laten vallen ?
Marco de Haas
L1
Berichten: 43
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 22:58

Bericht door Marco de Haas »

Bedankt voor het hartelijke welkom! Ik ben van plan om met de Afrikaanse rozenkever (Pachnoda marginata peregrina) te beginnen om het allemaal een beetje door te krijgen ;) . Ik zit nog een beetje met de ruimte (komt wel goed) en mijn ouders :? .
Marco de Haas
L1
Berichten: 43
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 22:58

Bericht door Marco de Haas »

En nog een vraagje: als er in een bericht foto's staan, dan staat daaronder dat ik geen permissie heb om deze te zien. Hoe komt dat? (het is alleen als ik ben ingelogd) :? :?:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

In een privé bericht of gewoon een gepost bericht op het forum. ?
Marco de Haas
L1
Berichten: 43
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 22:58

Bericht door Marco de Haas »

Hansje Pansje schreef:In een privé bericht of gewoon een gepost bericht op het forum. ?
Op het forum. Het zijn trouwens de bijlagen die ik niet kan zien (geen permissie). Sommige foto's kan ik wel zien, dat zijn de foto's die niet als bijlage in een bericht staan.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

We hebben helaas al een tijdje een kleine error in de bijlage weergave. Moet met de aankomende update verholpen zijn.
Marco de Haas
L1
Berichten: 43
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 22:58

Bericht door Marco de Haas »

Hansje Pansje schreef:We hebben helaas al een tijdje een kleine error in de bijlage weergave. Moet met de aankomende update verholpen zijn.
Oke, ik kan er mee leven hoor. :D
Marco de Haas
L1
Berichten: 43
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 22:58

Bericht door Marco de Haas »

Eindelijk, ik heb mijn ouders overtuigd!!! Terrarium is binnen, nu nog de kevers :D
Plaats reactie