Hallo allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Rowan
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 04:17

Hallo allemaal

Bericht door Rowan »

Hallo allemaal Ik ben Rowan Ik was denk rond de 2a3 jaar geleden actief hier! Heb hier een aantal mooie kevers en larven aangeschaft ben nu inmiddels moeder van 2 dochters en ben nu weer me hobby aan t oppakken. blijf t toch interessant vinden al die mooie insecten. Heb nu een aantal wandelende bladeren en wat takken maar zou toch ook wat kevers willen ga maar eens kijken wat ik hier kan vinden

mvg Rowan
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Rowan, wat leuk dat je weer aan het keveren bent geraakt ! Welkom terug :-) Welk soort heb je gekozen ?
Rowan
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 04:17

Bericht door Rowan »

Dat weet ik nog niet helemaal denk de richting rozen kevers soort en africana oertzeni dacht ik weet even de Namen niet meer
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Rowan,

Welkom terug op het forum. Leuk dat je weer teruggekomen bent. Jouw dochters zullen nog wel jong zijn, maar dan kan je ze alvast aan deze leuke dieren. Heb ik ook gedaan ;-)
Heel veel plezier weer.

Pim
Rowan
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 04:17

Bericht door Rowan »

Haha ja me oudste word in oktober 4 die is al helemaal weg van kleine beestjes. en me jongste woord binnen kort 4 maandjes! Nog ini mini hoop dat ze t ook super gaan vinden.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Natuurlijk wel ! En ze krijgen het van mama mee dat beestjes niet eng zijn...
Rowan
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 04:17

Bericht door Rowan »

Ind ze wil al alles mee nemen wat er van buiten rond kruipt van mij krijg ze een bakje was precies t zelfde was ook zo jong. Ging toen ook van alles verzamelen nu zijn wij er erg blij mee haha
Plaats reactie