Hela hola allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
jasper
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: do 15 sep 2011, 15:22

Bericht door jasper »

hahahah, tsjah ik vind mn spinnenbeestje wel mooi hoor. Behalve die ene keer dat ik de volle lading brandharen te pakken had. Hanteren doe ik eigenlijk niet, maar moest d'r overzetten naar een ander terra, ging best goed totdat ze er niet in wilde. Toen blies ik zachtjes tegen dr pooten en... danku! rats rats en zo de bak in schieten... mij achterlatend met rode armen en borst (zomer dus geen shirt) handig man! :'D maar jah, daar leert men dan weer van zullen we maar denken.

Qua soorten kevers ben ik me nu een beetje aan het verdiepen, maar neig al snel naar die monsters die je af en toe voorbij ziet komen... Man wat een geniale units!!! Maar dan vrees ik dat het bakje dat ik heb staan al snel weer te klein is: 40 x 30 x 30
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha ha je gaat direct voor goud ! Ja dan word het al snel te krap voor een koppeltje :( maar misschien is een mini uitvoering van zo'n geniale monster unit een uitkomst ! Wel hoorn, minder behuizings probleem :D
Je spin is waarschijnlijk prachtig en heel interessant zijn om naar te kijken maar iets kan én prachtig én griezelig tegelijk zijn :shock: als het in huis zit :mrgreen:
Plaats reactie