Hallo daar

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
windroosje
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 10:16

Hallo daar

Bericht door windroosje »

Mijn naam is Hansje en ik heb sinds ongeveer een half jaar als het niet langer is Rozenkevers ( Pachnoda Marginata ). Ik ben hier op het forum omdat ik graag meer wil leren over het houden van kevers en welke soorten er nog meer beschikbaar zijn om te verzorgen.

Nice to meet you (:
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Hansje,

Welkom op het forum. Leuk dat je al een tijdje met rozenkevers aan het kweken bent. Het forum en de leden zijn een enorme bron van informatie, dus je zal wel vinden wat je zoekt. Stel jouw vragen ook gerust als je informatie niet kan vinden. Veel plezier hier.

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Hansje en hartelijk welkom op het forum ! Nou hou je hart maar vast aan wat er allemaal nog aan mooie kever soorten te houden is ! De een nog mooier dan de ander maar allemaal even fascinerend ;-) Hoe ben je zo aan de keverhobby geraakt ?
windroosje
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 10:16

Bericht door windroosje »

Hansje Pansje schreef:Dag Hansje en hartelijk welkom op het forum ! Nou hou je hart maar vast aan wat er allemaal nog aan mooie kever soorten te houden is ! De een nog mooier dan de ander maar allemaal even fascinerend ;-) Hoe ben je zo aan de keverhobby geraakt ?
Ik zie er naar uit! Eigenlijk heb ik kevers altijd al prachtig gevonden en begon ik met het verzamelen van dode kevers ( via vrienden die ze voor mij vinden en meenemen uit het buitenland ) en te preserveren of op alcohol te bewaren. Daarna ben ik research gaan doen of het mogelijk was om kevers te houden en te kweken, en hier ben ik dan!
Plaats reactie