ik ben stephany :)

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
zorobri
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: za 18 sep 2010, 20:27

ik ben stephany :)

Bericht door zorobri »

Hallo allemaal,

Ik ben stephany dus en heb al een jaar of 2 rozenkevers en miljoenpoten :lol: nu heb ik een soort "van insectenwand" in de muur gecreëerd op onze overloop en wil daarvoor graag wat kleine andere kleurrijke kevers bij gaan houden, o.a. de eudicella gralli.

Een jaar of wat geleden heb ik ze via een site kunnen bestellen (kevers afhankelijk van hun aanbod) dit doen ze helaas niet meer en bij de zoektocht naar andere "verkopers" kwam ik op deze site terecht.
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom op het forum.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Stephany en een heel hartelijk welkom op de site ! Momenteel is Bahamut de man die misschien Eudicella gralli aanbied op de beurs... Prachtig soort overigens, succes ermee !
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Stephany,

Welkom en leuk dat je ons forum gevonden hebt en je ook nog voorgesteld hebt. Hopelijk zal je hier binnenkort je kevers vinden. Ook andere informatie zal je hier vinden, want je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier hier dus.

Groeten,

Pim
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Hi Stephany,
Ik ben wel geïnteresseerd in die insectenwand. Heb je er foto's van?
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
zorobri
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: za 18 sep 2010, 20:27

Bericht door zorobri »

sja.. de locatie is erg moeilijk om foto´s te nemen , het is er erg donker en flits reflecteerd op glas.. maaaaaar

:geek:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


en zo moet je het een beetje zien.. allemaal hokjes achter een wand met insecten erin.. en spoedig worden dat er meer hoop ik 8-)
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Cool! jullie hebben overigens wel een megaoverloop. :)
Het ziet er erg mooi uit, maar hoe bevestig je de aquariums / terrariums in de muur?
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
zorobri
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: za 18 sep 2010, 20:27

Bericht door zorobri »

schuine wand :S dus vandaar half dichtgemaakt.. de rest is loze ruimte en nu dus hokjes :)

De verblijven staan op kistjes, de voorwand is in 3en gedeeld en kan ik er voor weghalen zo kan ik overal altijd bij. de hokjes zelf zijn helemaal dicht en losstaand van de wand
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Echt schitterend gedaan ! Klasse !
Plaats reactie