Mijn naam is Barbara

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Goede smaak !
Barbara
L3
Berichten: 141
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 11:28

Bericht door Barbara »

@Poohke
Dat zal zeker wel zo zijn, ik heb een warrige blonde kop en ben ergens in de 40. Ik heb heel even bij Bahamut staan praten. Verder heb ik mij kostelijk vermaakt en me verbeten om niet te veel tegelijk te kopen. (Die fout heb ik dus ook al eens gemaakt :oops: )
Chlorocala africana, africana, Eudicella euthalia bertherandi, E. gralli aeleri, E. gralli hubini, Mecynorhina torquata ugandensis
Poohke
L2
Berichten: 80
Lid geworden op: di 06 jul 2010, 10:12

Bericht door Poohke »

Haha, ik was die andere blonde kop die samen met Bahamut een standje had :D
Ja, het is soms niet gemakkelijk om aan al dat leuks te weerstaan. Ik heb enkel een koppeltje granti's gekocht; hopelijk kan ik er mee kweken want ze schijnen niet eenvoudig te zijn...
Barbara
L3
Berichten: 141
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 11:28

Bericht door Barbara »

@Poohke
Aha, dat dacht ik eigenlijk al, maar omdat ik de naam bahamut al via het invertebrate forum kende, en poohke voor mij nieuw is, kan het wel eens mislopen. Maar de teerling is geworpen ..... ik ga nog zeker naar andere beurzen, dus zullen we elkaar nog zeker tegenkomen. Ik ben wat dat betreft een geluksvogel, heb een eigen auto, dus heb altijd vervoer.
Chlorocala africana, africana, Eudicella euthalia bertherandi, E. gralli aeleri, E. gralli hubini, Mecynorhina torquata ugandensis
Plaats reactie