Hallo Ik ben Sam

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Hallo Ik ben Sam

Bericht door Sam »

Hallo, ik ben Sam. Ik ben 14 jaar. Ik teken en schilder graag, Ik ben een echte metalfan, en ik ben geinterreseerd in alles wat met dieren te maken heeft, en ik vind het dan ook fantastisch om huisdieren te hebben of "aquariumdieren" (weet geen andere naam ervoor). Ik woon bij mijn ouders samen met mijn broer en zus en ongeveer 10 katten, 1'tje waarvan ik het baasje ben. Ik heb zelf nog geen kevers maar ik zie het wel zitten om er mijn hobby van te maken. Daarom vond ik het geen slecht idee om me te registreren en te leren van ervaren keverhouders.
Ik hoop dat het hier niet compleet verlaten is.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Sam !
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Sam,

Leuk dat je naast metalhead ook een dierenliefhebber bent en dan ook nog tekent en schildert. Vast wel eens een mooie tekening gemaakt van dieren? Welkom hier en je hebt nu toegang tot de rest van het forum, dus leef je uit!

Groeten,

Pim
Barbara
L3
Berichten: 141
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 11:28

Bericht door Barbara »

Welkom Sam.
Van jong bloed moeten we het hebben. En mocht je de informatie die je zoekt niet kunnen vinden, aarzel niet maar stel je vraag. Wij zijn allemaal ooit eens 'begonnen' :D
Chlorocala africana, africana, Eudicella euthalia bertherandi, E. gralli aeleri, E. gralli hubini, Mecynorhina torquata ugandensis
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Het is hier in ieder geval niet uitgestorven. En met weer eentje erbij kan het nog levendiger worden. Welkom!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Pim schreef:Hoi Sam,

Leuk dat je naast metalhead ook een dierenliefhebber bent en dan ook nog tekent en schildert. Vast wel eens een mooie tekening gemaakt van dieren? Welkom hier en je hebt nu toegang tot de rest van het forum, dus leef je uit!

Groeten,

Pim
Ik teken echt heel graag dieren, heel realistisch en soms ook fantasydieren.
Bedankt voor jullie ontvangst iedereen.
Ik weet wel bijna niets van deze hobby, maar toen ik ervan hoorde was ik direct gefascineerd.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha ha besmet :lol:
Gebruikersavatar
Sam
Megasoma actaeon
Berichten: 426
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 20:23

Bericht door Sam »

Nu vraag ik me eigelijk toch wel af of mijn naam ietsje afstotelijk is. Ik gebruik deze naam vaak voor games, maar dit is toch anders.
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Ach als je net toevallig 666 kevers thuis hebt zitten, je heet Sam en je werkt 666 uur per jaar aan je tekeningen lijkt het me geen enkel probleem.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Sam,

Je naam is aangepast en je email adres ook. Nu alles zo houden he, en gewoon info delen, net als de anderen ;)

Groeten,

Pim
Plaats reactie